Sunday, June 09, 2013

Dilemma

sekarang aku tengok blog dah tak jadi suatu fenomena internet. orang dah jarang cakap pasal blog dan ramai dah tak update blog. ada jugak blog2 kawan aku yang telah ditamatkan riwayatnya dan dorang langsung dah tak kisah pasal blog. sekarang ni zaman Facebook, Twitter dan Instagram. semua benda dan perkara yang nak dikongsikan semua boleh secara instant dengan post atau tweet pada laman2 sosial tu. dan clearly, aku pun sekarang semua update diri aku kat situ je. dah malas dah nak update blog sebab kena spend banyak jugak masa menaip. hahaha..

so since aku baru je start website baru, well takdelah baru mana, tapi di kira barulah jugak kot. aku rasa aku nak update website je lah instead of update kat sini jugak. ke camne? dilemma bai.. tapi kalau guna Blogger, ada platform yang boleh menulis dengan selesa berbanding web hosting yang aku guna tu. takpelah, sikit2 lah cuba buat perubahan. change is good, isn't it? cheers :)

for those yang tak tahu apa2 pasal website tu, boleh baca entri sebelum ni or click here.

2 comments:

Chocofiz(Nor Yusoff) said...

malas nak update blog sebab kena menaip pastu macam cakap sorang2.hahha

Da Great (DG) said...

kan? rasa mcm pathetic je bila kena ckp sorg2. org lain tak kesah pun :\