Friday, November 14, 2008

Tertekan!!!

...

...

...

tadi saya baru saja habis calculus mid-term exam.

memang-betul-betul-susah-sangat-sampai-pening-kepala-dan-nak-terkeluar-biji-mata.

saya cuma mampu bertawakal sahaja.

tapi saya akan tetap berusaha untuk test-test dan final exam yang akan datang. masih ada lagi peluang.

terus terang saya cakap, calculus II memang betul-betul susah, ditambah pula dengan lecturer yang memang suka sangat bagi soalan yang susah, yang tak pernah dijawab di dalam kelas dan soalan yang diberi tidak ada dalam buku teks. sungguh kecewa dan sedih.

"ayuh, helmi. bangkitlah kamu dari lena. berusahalah bersungguh-sungguh, moga kamu mendapat markah yang cemerlang untuk yang akan datang,"

...

...

saya tak nak cakap panjang. tengah tension. tapi saya akan post entri baru akan datang. tunggu saja.

0 comments: