Wednesday, October 22, 2008

Presentation

Tarikh: 23 Oktober 2008
Lokasi: 12.10, 12th Floor, Subang Square.
Masa: 9.15 am

Ms Prema: Ok, which group will present 'The Best Company To Work For' as presentation topic?

Helmi: Miss, my group. Me and Haziq.

Ms Prema: Ok, both of you can present now.


saya ke hadapan.

nervous. teramatlah nervous.

tangan terketar-ketar sambil memegang teks.

apa boleh buat, cuma redha saja. saya mulakan dahulu.

tik...

tok...

tik...

[bunyi jarum jam]

Helmi: Good morning I bid to Ms Prema and to all my friends. Today, we would like to present ... bla ... bla ... bla ...

bla...

bla...

bla...

Helmi: The best company to work for is Google...

bla...

bla...

bla...

Helmi: Ok, that's all from us. Thank you.

Haziq: Thank you.

Ms Prema: Ya, very good. Both of you present very well and explain clearly. Well done.



alhamdulillah, akhirnya selesai juga beban yang amat berat - presentation. tak perlu fikir lagi tentang presentation, buat masa ini. kamu tahu, malam sebelum presentation saya berlatih sendirian. bercakap seorang diri. nampak macam tak betul saja. tapi nasib baik roommate saya sudah tidur. fuh...!!!

tak mahu cakap panjang, esok kena hantar journal.

sebenarnya saya cuma ingin melepaskan beban itu dengan menge'post' entri ini. itu saja.

sekian.

0 comments: